Forum www.1czdw.fora.pl Strona Gwna
  FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 
Z tego co piszesz to twój chłopak jest nieco zazdrosny o T

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1czdw.fora.pl Strona Gwna -> REGULAMIN. PRZECZYTAJ TO!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 14:55, 27 Mar 2014    Temat postu: Z tego co piszesz to twój chłopak jest nieco zazdrosny o T
Wczoraj byłam u lekarza i ........ [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A poza tym jeżeli ktos nie śpi jedną lub dwie noce to pryszcz, ale jeżeli to trwa tygodniami, ba latami!!
http://pl.forvo.com/word/tommy_hilfiger/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo już miałam stresa. [link widoczny dla zalogowanych] Moj zrost tez nie byl ostatnio zachwycajacy mam nadzieje ze za te 2tyg bedzie juz cale zrosniete i naprawde mi to sciagna tak jak powiedzieli.

moj chlopak takie mial gdyz zarazila sie grzybkiem odemnie i lekarz przepisal mu masc i juz nie ma tylko ze jego swedzily troszke...... Buziaki dla Was wszystkich! A z Regine \znamy sie\ przeciez od poczatku mego odchudzania i cieszy mnie jak moge porownac moje \osiagi\ z jej Lekarzowi to własciwie nie przeszkadzało ale mi tak i poprosiłam o zmiane terminu. która zaczyna się ...... [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli przekroczycie 20g wchodzicie na spalanie wegli zamiast tluszczu. 3 m-ce to za krótko, żeby kogokolwiek poznać. Dietetyk robi bardzo szczegółowy wywiad, pyta o tryb życia, bada szybkość przemiany materii. Z pewnoscia jak sie rozkreci to bedzie wiedzial jak dzialac i dostaniecie ten swoj wymarzony zwierzecy seks Poza tym wiekszosc kobiet ma orgazmy lechtaczkowe wiec powiedzcie o tym partnerowi i zajmijcie sie same soba podczas gdy on was penetruje. P.S. zycia, stresy, czasy przejsciowe, itp.) nastepuje DUZO szybciej. Uczciwie zarabiac pieniadze?
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolczyk goi się do roku !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W tamtym roku przekroczyłam magiczne 3+0 i wcale sie źle z tym nie mam tylko ta samotnośc, a bardzo lubię gdzieś łazić:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 6:43, 08 Kwi 2014    Temat postu: Co do badań serduszka maluszków w ciąży to nikt w Biały
otco faktycznie operacje mam prywatnie bo nie refunduje mi jej NFZ, nawet nie rozmawiałam z Barczyńskim o tym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra ludzie poczytajcie kodeks!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam nadzieję że moje wysiłki zadziałają !! [link widoczny dla zalogowanych] Życzę ci powodzenia
W pierwszej ciąży 2 latat temu gdy robiłam wyniki wyszło mi IgG -0,0 i IgM- 0,0. Co będzie, to zobaczymy, napiszę za jakiś czas jakie będą efekty. Potem jak zmniejszyłam jego ilość to było ok. ;/ ktoś tak miał? I jakie ogółem były emocje... [link widoczny dla zalogowanych]
porod byl dosc dlugi, ja niezle zmeczona, generalnie polprzytomna ze zmeczenia, bolu stresu... Konspiracja jak będziesz pisała kolejnego maila to koniecznie o tej treści, którą zaproponowałaś ksiądz taki cudowny i przystojny, niech księdza Bóg błogosławi Zapamięta Cię na 100% Kukulska odmówiła. DZIEWCZYNY, zachowajcie zimną krew! Większości wydaje się że lepiej iść do lekarza a nie do masażysty. Wszyscy Turcy rosna rosna, a potem maleja i zarastaja im plecy.Wyrastaja tez im rogi na czole, i blony miedzy palcami. Ja jestem po 10 razach i osobiście zauważam różnicę, ja np przed pójściem pierwszy raz zmierzyłam się dokładnie i efekt jest taki że udo mam mniejsze o 5cm kolano o 6 biodra brzuch o ok 4cm, więc jak dla mnie rewelacja.Z tym że ja chodzę na to codziennie a nie tak jak czasami piszą 2-3 razy w tygodniu.Jeśli chodzi o celulit to też jest lepiej .Pozdrawiam i też polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za odpowiedz a zapomniałam dodać na 100% nie jestem w ciąży niestety
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Los bywa złośliwy, Twój partner może kogoś poznać, ktoś może go pocieszyć i dać poczucie tego, co znaczy być najważniejszym dla kobiety. [link widoczny dla zalogowanych] A ja kupiłam L tuwww.kami.med.pl/
Kiedys byl tez Artecoll - wypelniacz , na poczatku super potem same problemy , Aquamid - to samo , teraz jest kwas hialuronowy.. mam nadzieje że to nie przypadek i że meridia nie ma negatywnego wpływu na nasze \embrionki\....jednak zdaje siebie sprawe, że negatywne skutki tego typu leków mogą pojawić sie po kilku latach...... . a pamietam przez pierwsze chyba 3 tygodnie noga była grubiutka. Mówi że bez porównania jest -jest ból ale chwilowy a potem natychmiastowa ulga. [link widoczny dla zalogowanych]
Strasznie ciekawa jestem jaki bedzie finał tego unieważnienie mojego znajomego. obcinal mnie i farbowal Pan Bartek moze i ma co nie co tu i tam-ale lepsze to niz byc wieszakiem-nie obrazajac wieszakow hehe to jest ta piosenka tylko podajcie tytul jak znacie! Jak powinnam przygotowac sie do zabiegu?? zgadzam sie z opinia że brak jej urody i chocby nie wiadomo co ze soba robila to i tak bedzie wygladac tandeciarsko i bez klasy wyjechalam nie znajac jezyka,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dlaczego tez wielcy naukowcy tak straszacy ludzi tluszczem w mieszankach dla dzieci dodaja tluszcz????
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiola303i -szczerze nie mam pojęcia czy kiszonej kapusty można dodać ja nie dodawałam gdyż trzymam sie raczej przepisu ja dodaje megaaaa dużo pieprzu i papryki ostrej w proszku bo bez tego ta zupa jest dla mnie za mdła:/ Mam nadzieję że dojdę do formy z moim juz lekko wiszącym brzuszkiem Sama jestem ciekawa ile schudłam,wczoraj miałam ochote się zwazyc ale dałam sobie spokoj dziś mam lekkie zakwasy po moich sportowych wyczynach;(dziś musze koniecznie zrobić powtorkę żeby się przyzwyczaić,bo do tej pory tylko na aerobik raz w tygodniu chodziłam A jak u was ćwiczycie oprócz diety? 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja bym tego nie nazwala spiskiem to jest ignorancja. [link widoczny dla zalogowanych] Ostatecznie wole juz to, niz miec na sumieniu czyjas krzywde.
Moim problemem jest też depresja lub rys depresyjny (jak zwał tak zwał). Piekę w piekarniku, aż się zaczną robić rumiane. Widzę, że nie jestem tu sama ze swoim wzrostem ;P Tez mam ok. przecież to szansa i dla niego? taki tłusty brzuchol wypinać afeeeeeeeeee [link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za odpowiedz,bo wlasnie chcialabym sie do was przylaczyc,bo ide na wesele 6maja i zalezy mi na szybkiej utracie kg [link widoczny dla zalogowanych] gigant_firmowy_bremshey_orbit_.htm Wywar wlej do butelki zaopatrzonej w rozpylacz (chyba już używałaś samoopalaczy w sprayu takim specyfikiem zraszaj twarz i dekold. Zagraniczni to AL Pacino , de Niro ....To powiedz że będziesz gotowała z nich kompot. zawrocic niz potem zalowac taki mily pan ginekolog mi sie trafil To tylko 4-5 dni, więc spokojnie wytrzymamy bez siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To troche w ciula zrobil ta Anete
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi tam na czasie specjalnie nie zależy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odpisałem bo wypadało i mnie marudzić . [link widoczny dla zalogowanych] mam 3 zdrowe dzieciaczki
czy coś z tym robiłas czy samo przeszło. na dziś intryguje mnie tylko problem dawki, bo ja miałam 450 mg, a teraz czytam o jakiejś prawie połowę tańszej, ale 350 mg. to rodzina mojego narzeczonego jest przekonana,że jestem panną, bo Narzeczony nie chce, by mnie traktowali jako tą gorszą, bo to środowisko ludzi z małej miejscowości z resztą pisałam Wam wcześniej o Jego Proboszczu, jak nas -mnie potraktował - To napewno sie przyda jesli nie mnie to innej osobie.W kazdym razie dziekuje za pomoc Ja biore juz Bromergon drugi dzien i nic ! [link widoczny dla zalogowanych]
-w sumie obiad jadłam normalny(nawet kotlet smażony)ale bez ziemniaków Naturalnie, że nieprawda , albo ja działam wbrew regulaminowi . A z facetow: JESTEM JESTEM!! pl Mile widziana odpowiedź twierdząca, byłaby to jakaś zachęta pomoze .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1czdw.fora.pl Strona Gwna -> REGULAMIN. PRZECZYTAJ TO! Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin